utorok 27. januára 2015

Vysvetlenie😪😪

Hi babes👋 ospravedlňujem sa Vám ,že dlho nevišiel článok tuto na blogu ale vynahradím Vám to👐... Bude tu viac fotiek a informácií👊. Tak poďme na too👏... V poslednom čase sa nič také nestalo . Poznáte taký ten pocit keď sa Vám stále len chce plakať a ste smutný aj keď nemusíte byť kôli čomu ? Úprimne - ja to zažívam teraz ... Stále sa s každým hádam ,dlho som nebola s Dankou a idem na inú školu🏃... Na ŠTÁTNU ... Ja ,človek, ktorý chodí celý čas na súkromnú školu idem na ŠTÁTNU !!! ... Ak máte s niečim takým skúsenosti budem rada ak mi o tom napíšete niečo v komentároch - pomôže mi to ... A ešte okrem toho všetkého ( akoby by to nestačilo ) som chorá🙏. Gŕŕŕ! To je asi všetko čo sa v poslednej dobre stalo ... Nič nezvyčajne u mňa aj bežné ... Každopádne Vám sem pridám aj pár fotiek pretože by to bolo suché bez fotiek... Veľa som nefotila pretože som bola neposlušná a rodičia mi zobrali mobil👌👌... 
Túto mňamku sme si urobili so sesternicu keď u mňa spala☝️
Potom som bola vo veľmi luxusnej možno aj najluxusnejšiej reštaurácii u nás v meste💃💃
Išla som do školy ... Hhh
A raz aj zo školy🔝🔝

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára