sobota 10. januára 2015

^Random talks^Den

Takže viem že som už dlho nepridala žiadny príspevok *tak som to chcela napraviť🙈Ale kedže vôbec neviem o čom písať tak..to budú len take kecyy😂Grr chápete už asi hodinu hľadam cennik jednej veci..neviem ho nájsť😭Ehgrrr!!Teraz pozerám video na yt a premýšľam že by som mala už zostrihať video [vo videu bude Emm ale kedže nás systém je very very hard😂striham to ja]a tiež by som to už mohla dať na blog 🙌juj a ešte si popratať izbuu😭🙈Máte aj vy tieto "starosti" ? heheh napíšte mi do komentu či hej [alebo som sama]😂😂Na obedík sme boli v reštaurácii a mala som vyprážany syr s hranolkami❤ [už asi 3 roky si v reštike nedávam nič iné]  Možno pôjdem večer lyžovať yayy❤❤Narozdiel od Emm lyžovanie milujemm❤☺Hihihh☺Dobre tak ja idem Pa❤
^Den

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára