pondelok 5. januára 2015

Moje naj fotky

Ahojte krásky💋. Možno Vám príde tento názov absurdný ale ani tak není ...😂 teraz som veľmi smutná😢 ... A vysvetlím Vám prečo : Môj brat ( Danko , má 10 rokov ) chodí na Florbal a niekedy chodil do skupinky kde hrali starší chlapci ( takí ako ja ) a spoznal tam Nicha ... Nicho je vlastne veľmi milý chlapec ,pôvodom z Nového Zélandu ...👏 No a ja z Nicholasom sme sa začali dosť baviť ( boli sme naj kamoši , dnes sme už len veľmi dobrý kamoši )  a potom sme sa už z ničoho nič nejak prestali baviť ... ( my sme sa bavili ale neboli sme naj kamoši ) A dnes o 30 minút ( jeho mamka , menší brat a on ) odlietajú na Nový Zéland ( navždy )😢😢😢😢😢... Takže preto som smutná ... Ale poďme už k dnešnej téme ... Týka sa mňa a ( podľa mňa ) mojích dobrých fotiek✌️... Pridám Vám sem nejaké fotky a napíšem k ním niečo💖...
Táto fotka je záujimavá tým ,že som dostala nové svetielka a tak som sa s nimi odfotila😃👍
Túto fotku som mala aj na profilovej fotke 👏 je fotená u nás v triede a je celkom pekná by som povedala ...
Táto fotka je fotená u nás v obývačke ✌️ je to moj kostým na Halloween ( ano bola som za mačku ) ...🐱
Táto fotka je fotená u tatika na parkovisku 👌 Fotila ma sesternica Ninka ( má 14 rokov )💋... Použila som Mirror efekt☺️
Myslím , že túto fotku som nikde nikdy nezverejnila ale fakt sa mi páči💖💖 ... Som tam dosť namaľovaná☺️ a na krk som si niečo nakreslila 👏 a čiernou kriedou som si nafarbili končeky vlasov✌️ Ťažký SWAG😂👌
Túto fotku som fotila pred školou keď som čakala na mamku ( ano chodia po mna rodičia 👍 ) 
Posledná fotka je táto a je nedávno ( včera ) fotená ... Bola som s Dankou a tak sme sa obe namaľovali a dali si výrazný rúž ... ( boli sme na fotení - fotky z fotenia uvidíte v ďalšom článku tuto na blogu ) 

Emm

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára