streda 7. januára 2015

Vykecávanie • Emm

Ahojte krásky💋. Zatvárajú sa mi oči tak poďme rýchlo na to ... Takže nevedela som o čom mám dnes písať a tak som sa rozhodla písať o random veciach^^... Dnes som bola Snowboardovať ... Celvkový dojem na boardovanie je super ... Podľa mna je to lepšie ako lyžovanie ... A okrem toho zábava pri tom je ... Stale dávam tri bodky ... Hhh ... Dnes som spala u tatika ( uz som doma ) a zistila som ako veľmi strašne som závislá na seriáli ,,Dva a pol chlapa " ... Strašne milujem tento seriál ale trocha sa mi znepriatelil ,keď tam začal hrať Káčer ( Aston Kutcher ) ... Bez Charlieho Sheena to neni ono😢... A ešte ho dali zomrieť tak primitívnou smrťou😁... No nic ... Dosť vykecavania o seriáli Dva a pol chlapa ...na Facebook stránku som písala ,že ak bude 50 likes tak s Den natočíte video ... Takže poďte na to ... Verím ,že to dáte... Takže ako som vravela tak sa mi zatvárajú oči tak ja uz idem✌️... Kedže zajtra školu nemám tak sa teste na vlogy💖...
Emm

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára