nedeľa 4. januára 2015

Emm

ahojte všetci :) ,
Ja som Em :c ... poviem Vám čo sme dnes robili , pretože fakt neviem čo mám písať :D : takže dnes odišla moja rodina z Bratislavy :/ a medzitým som išla po Dančičku :D hhh. a boli sme sa fotiť :) pridám Vám sem nejaké fotky :)))


Takže toto som ja :))) ... 

Inak môžte sa tešiť na videá , pretože už ich máme naplánované :) Niektoré dokonca už aj natočené :)) A v poslednej dobe som sa učila bordovať ( pre tých čo nechápu tak som bola Snowboardovať )... A ja už fakt neviem o čom mám písať :DD hhh asi nápíšem pesničku týždňa :)) ... 
Wilkinson - Afterglow 
úplne dokonalá pesnička :** a mohla by som ju počúvať celý deň :)) Začnem písať niečo nadčím sa dá fakt zamyslieť :DDD ... Takže : :DDD fakt nechápem niektorých ľudí ... Poznáte ten pocit ,keď niekto postuje milion fotiek na facebook ? Mne osobne to nevadí ale tento krát som mala zlú náladau a proste ( moja kamoška má rada Justina Biebera ) som jej napísala koment , že už proste pridáva veľa fotiek JB ... ( má ho aj na profilovej fotke ) A ona sa na mňa nahnevala ... Ach bože ... Nepochopím takýchto ľudí :DDDD ok tak toto by bolo pre dnes všetko musíme ísť jeť tak papa :***

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára